Astra 2.0 DTL - problemy z odpaleniem na zimnym silniku
Astra 2.0 DTL - problemy z odpaleniem na zimnym silniku
Witam
Użytkuję auto od 2 tygodni i od pewnego czasu, często rano gdy odpalam auto, to ksztusi się i nie chce odpalić - dopiero za 2-3 razem się udaje.
Wtedy za samochodem pojawia się spora kupa dymu. Od tego momentu aż do następnego rana jest OK. Na ciepłym silniku nie ma takich problemów i pali od przekręcenia kluczyka.
Poprzedni właściciel mówi, że były takie problemy, w warsztacie czyszczono jakiś kanalik dopływowy - nic to nie pomogło. Dopiero pomogła wymieniona wszystkich świec żarowych wiosną tego roku. - takich problemów aż do teraz nie było.
Kilka dni wcześniej w ASO przy sprawdzaniu auta na kompie nie wyszły żadne problemy.
Co to może być, na co zwrócić uwagę ?
pozdrawiam
Użytkuję auto od 2 tygodni i od pewnego czasu, często rano gdy odpalam auto, to ksztusi się i nie chce odpalić - dopiero za 2-3 razem się udaje.
Wtedy za samochodem pojawia się spora kupa dymu. Od tego momentu aż do następnego rana jest OK. Na ciepłym silniku nie ma takich problemów i pali od przekręcenia kluczyka.
Poprzedni właściciel mówi, że były takie problemy, w warsztacie czyszczono jakiś kanalik dopływowy - nic to nie pomogło. Dopiero pomogła wymieniona wszystkich świec żarowych wiosną tego roku. - takich problemów aż do teraz nie było.
Kilka dni wcześniej w ASO przy sprawdzaniu auta na kompie nie wyszły żadne problemy.
Co to może być, na co zwrócić uwagę ?
pozdrawiam
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 21 cze 2007, 6:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czy oprócz problemów z odpalaniem pojawia się coś jeszcze podczas jazdy??
Sprawdz stan pompy wtryskowej, czy ciśnienie pod jakim jest wtryskiwane paliwo jest właściwe.(tylko na kompie diagnostycznym OPLA)
U mnie razem z problemami z odpalaniem pojawił się także problem z pompą wtryskową i musiałam ją regenerować.
Sprawdz stan pompy wtryskowej, czy ciśnienie pod jakim jest wtryskiwane paliwo jest właściwe.(tylko na kompie diagnostycznym OPLA)
U mnie razem z problemami z odpalaniem pojawił się także problem z pompą wtryskową i musiałam ją regenerować.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Przestan z tymi swiecami to nie F ani nie kadet ze trzeba grzac. Tu jest bezposredni wtrysk i n\wet swieczki zalanczaja sie dopiero ponizej 1 stopnia celciusza(bynajmniej u mnie).sprytnyluksik pisze:Sprawdz świece żarowe.Zobacz podobny temat w astrze f.
Przyczyna moze byc walnieta pompa( oby nie) lub przewody paliwowe ewentualnie zawor zwrotny na pompie. Zaczynamy sprawdzac od najprostrzych i najtanszych rzeczy. Zreszta bylo juz o tym na niejednym forum.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
Sprawdziłem. To się zdarza tylko jak zjadę stromym podjazdem do garażu i mam mało paliwa w baku. Wtedy na drugi dzień nie mogę odpalic auta za pierwszym razem, a gdy to się uda to z rury wylatuje chmura białego dymu.
Czyżby auto się zapowietrzało ?
Nie ma takiego problemu gdy auto stawiam na noc na płaskim albo wjadę z pełnym bakiem do garażu
Jeden mechanik z opisu słownego stwierdził, że problem może z czasem narastać i z pewnością wystarczy wymienić łączniki wtryskiwaczy (jakiś uszczelniacz gumowy - cokolwiek to jest) - może tak być ?
Pozdrawiam
Roger
Czyżby auto się zapowietrzało ?
Nie ma takiego problemu gdy auto stawiam na noc na płaskim albo wjadę z pełnym bakiem do garażu
Jeden mechanik z opisu słownego stwierdził, że problem może z czasem narastać i z pewnością wystarczy wymienić łączniki wtryskiwaczy (jakiś uszczelniacz gumowy - cokolwiek to jest) - może tak być ?
Pozdrawiam
Roger
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Zaworek taki jest wmontowany w pompie ale lubi czasami przepuszczac wiec "chopaki" wpadli na pomysl dolozenia takiego zaworka na wezach i ponoc pomaga. Mozna go kupic w motoryzacyjnym. Takze sie stosuje taki zaworek na wezach od spryskiwaczy szyb aby nie trzeba bylo czekac az pompka napompuje plynu w wezyki.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG