Szarpie 2-3 tys. obrotów
- gregoryy
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Szarpie 2-3 tys. obrotów
Witam wszystkich!
Wiem, że są podobne tematy na forum ale zawsze dane przypadki troche się różniły od mojego.
Problem mam następujący: asterka szarpie mi dosyć wyraźnie kiedy staram się utrzymać stałą prędkość w zakresie obrotów od 2 do 3 tysięcy. Nie mam pojęcia co może byc przyczyną a jest to strasznie denerwujące. Obroty na biegu jałowym są w porządku, około 700 i nie falują, płynnie tez przyspiesza. Problem jest tylko w momencie utrzymywanie stałej prędkości w wyżej podanym zakresie. Jeżeli ktoś też tak miał i udało mu się z tym uporać bede wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Wiem, że są podobne tematy na forum ale zawsze dane przypadki troche się różniły od mojego.
Problem mam następujący: asterka szarpie mi dosyć wyraźnie kiedy staram się utrzymać stałą prędkość w zakresie obrotów od 2 do 3 tysięcy. Nie mam pojęcia co może byc przyczyną a jest to strasznie denerwujące. Obroty na biegu jałowym są w porządku, około 700 i nie falują, płynnie tez przyspiesza. Problem jest tylko w momencie utrzymywanie stałej prędkości w wyżej podanym zakresie. Jeżeli ktoś też tak miał i udało mu się z tym uporać bede wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 14 gru 2008, 18:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ja mam podobnie wlasnie , tyle ze od okolo 1900-2400 obr/min , tyle ze ja mam diesla 2.2 dti, nie wiem moze tak powinno byc bo wkoncu turbinka sie musi zalaczyc , tylko mam jeszcze jedno pytano do was czy powinno byc tak ze gdy jade stala predkkoscia i puszcze noge z gazu to jest czuc szarpniecie , oraz gdy dodam gazu tak samo szarpniecie jest odczuwalne nie wiem czemu lecz gdy mam wlaczona klimatyzacje wiadomo inne obroty silnika jest to plynne, moze wie ktos z was co jest przyczyna?? na biegu jalowym jest spokojnie, trzyma obroty przyspieszanie takze okej,.
- gregoryy
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- gregoryy
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Świece wymieniłem, cewki zapłonowej nie sprawdziłem. Może uda mi się z kimś podmienić, bo innego sposobu jej sprawdzenia nie znam:)
Nie zrozumiałem "wymigaj kody" pewnie chodzi Ci o sprawdzenie na kompie czy nie ma żadnych błędów, jeżeli nie to sorki proszę o poprawienie mnie.
Jak coś się wyjaśni to dam znac. Narazie sobie troche kangurkiem pojeżdże:)
Pozdr
Nie zrozumiałem "wymigaj kody" pewnie chodzi Ci o sprawdzenie na kompie czy nie ma żadnych błędów, jeżeli nie to sorki proszę o poprawienie mnie.
Jak coś się wyjaśni to dam znac. Narazie sobie troche kangurkiem pojeżdże:)
Pozdr
- lisek10
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 cze 2008, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Włocławek / Toruń
- Kontakt:
Mam to samo, przytoczę co napisałem w innym poście:
Objawy w postaci szarpania pojawiają się wyłącznie w określonym zakresie obrotów a mianowicie od 1500 do 2500 ale najczęściej około 2000 rpm. Po wymianie świec jakby lepiej ale jednak nadal szarpie... mechanik podłączył autko pod komputer i okazało się że błąd wyskakuje podczas testu wtryskiwaczy. On podejrzewa że możne być gdzieś słabe stykanie jakiegoś przewodu od wtrysków albo przetarty jakiś kabel czy coś takiego... Możliwe też że coś z wysokim napięciem (ta część - zintegrowana cewka z przewodami - nie wiem jak to się nazywa) i tu moja prośba czy ktoś z Torunia albo Włocławka by się nie pisał na podmiankę tej części na chwilę żeby to sprawdzić...
Mój silnik to 16 XLE
Może ktoś się już spotkał z czymś takim?
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 12 gru 2008, 13:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
A brałeś pod uwagę EGR? u mnie przy silniku 16XEL też miałem takie szarpanie w tym zakresie obrotów i był to własnie EGR. szarpanie było bardzo denerwujace występowało w takim zakresie obrotów i tylko przy lekko wciśniętym gazie, tak jakbym chwilowo nie było zapłonu, przy mocnym wcisnięciu było OK. Zaślepiłem go i odłączyłem auto pracuje wspaniale. Przyjemność z jazdy. czasem zapala się Chek Engine i wywala błąd odłączonego EGR a pozatym nic, spalanie w normie. Teraz biore się za EGR cheater co by kompa oszukac ze ma podłączony EGR.
Ale to tylko mój przypadek u Ciebie może byc to może byc cos innego. Jednakże warto brac to pod uwagę. Co ciekawe gdy EGR był podłączony nie wywalał żadnego błędu i też na początku go nie podejrzewwałem.
Ale to tylko mój przypadek u Ciebie może byc to może byc cos innego. Jednakże warto brac to pod uwagę. Co ciekawe gdy EGR był podłączony nie wywalał żadnego błędu i też na początku go nie podejrzewwałem.
- gregoryy
- Posty: 6
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rzezniol masz racje, musze się troche przyłożyć do naprawy mojego samochodu:), nie miałem zbytnio czasu w tym tygodniu. Jedno dodam, zapaliła się lampka kontrolna silniczek w środku z piorunem, czyli układ elektryczny silnika. Niestety kody bede mogł sprawdzić raczej dopiero w tygodniu, może dzisiaj mi się jeszcze uda ale nie wiem czy napewno.
Jedno pytanie, czy ta lampka która sie zaświeciła może tez wskazywać na EGR, bo widze, że asterek w podobnych sytuacjach właśnie to bolało.
Pozdrawiam i napisze jak w końcu wybiore się do szpitala z moją asterką
Jedno pytanie, czy ta lampka która sie zaświeciła może tez wskazywać na EGR, bo widze, że asterek w podobnych sytuacjach właśnie to bolało.
Pozdrawiam i napisze jak w końcu wybiore się do szpitala z moją asterką